Nincs online tag
Üdv,
Vendég
|
TÉMA: Munka !
Munka ! 12 éve, 6 hónapja #12
A téma adott.
|
|
Nektek is lehet fórum aláírásotok, ha az adatlap szerkesztése menüponton, a fórum fül alatt elkészítitek.
|
Válasz: Munka ! 12 éve, 5 hónapja #17
Ha valaki szeretne rabszolga sorsban élni,akkor ajánlanám a volt munkahelyemet
|
|
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Atom-Anti
|
Válasz: Munka ! 12 éve, 2 hónapja #31
Az AETR (561/2006-os Rendelet) szabályozás és még 2 másik jogszabály teljes bizonytalanságba taszítja a fuvarozókat, sofőröket…
AETR Akadémia – és néhány jó tanács (egy kis “mankó sofőröknek”) Korong illesztése (használatba vétel előtt) használatba vétel előtt a korong hátoldalán lévő “e” számot egyeztetni kell a menetíró fejben lévő “e” számmal a mérési sebességhatárnak (v-max.) meg kell egyeznie a korongon és a fejen az “e” szám után lévő számnak egyeznie kell a fejben és a korong hátoldalán Mi legyen nálad MÉG? munkaszerződés (lehetőleg eredeti) munkaköri leírás vezénylés, hogy aznap hova kell menned igazolás arról, hogy AETR oktatásban részesültél (és jó, ha VALÓBAN részesültél AETR oktatásban) egyéb igazolások a fuvarozási/szállítási feladat pontos bizonyítására Korong kitöltése (sofőr kötelezettsége a napi indulás előtt és a végzéskor) a sofőr teljes neve (vezetéknév és keresztnév), olvashatóan indulási hely (csak helységnév lehet) érkezési hely (csak helységnév lehet) kezdő dátum (nap, hónap, év) végző dátum (nap, hónap, év) rendszám végző km. óra állá kezdő km. óra állás Szankciókra okot adó hiányosságok vezetési idő túllépése megszakítási idő (szünet) elégtelensége korong kitöltöttségének hiánya vagy hiányos kitöltés szabálytalan, nem illesztett korong használata menetíró plombák hiánya előző napi vezetési korongok hiánya tachográf manipulálása Módkapcsoló használata Az aktuális tevékenységnek megfelelően a gépkocsivezetőnek manuálisan kell beállítani a vezérlő gombok mindenkori állását. Nem használata, illetve téves használata szabálysértésnek minősül. Rakodásnál, okmányolásnál az egyéb munka jelére kell a kapcsolót beállítani. Koronghasználat (előző napi korongok) a gépkocsivezető köteles magánál tartani az utolsó 28 korongot betegállomány, szabadság, nem vezetéssel töltött időkről munkáltatói igazolással (tevékenységigazoló lap) kell rendelkeznie a sofőrnek, és nála kell, hogy legyen az igazolt időszak előtti utolsó vezetési korong is a gépkocsivezető kérésére a munkáltató a felhasznált korongokról köteles másolatot adni |
|
|
Munka keresés 12 éve #64
Sziasztok! Segítsen nekem valaki, nemzetközis, vagy egyenlőre v.mi belföldes kamionos melót találni! 15 éves sofőr gyakorlatom van! Olyan céghez szeretnék menni dolgozni, ahol kb. hetente otthon lehet lenni és a pénz aránylag jó! És a legfontosabb, hogy ne kérjenek ERKÖLCSI BIZONYÍTVÁNY-t! Légyszi segítsen nekem v.ki! Nagyon fontos lenne! És NAGYON-NAGYON SÜRGŐS! Sajnos már 2 hónapja, munkanélküli vagyok! A pénzem már elfogyott és ez a munkanélküliség felőröl teljesen! Önéletrajz . Vincze Balázs.doc csatolmány nem található |
|
Utolsó Szerkesztés: 12 éve Beküldte klicsko150.
|
Válasz: Munka keresés 11 éve, 12 hónapja #68
Szia! Ha hetente otthon akarsz lenni, olyan nemzetközis munkát nem nagyon találsz! Én a Horváth Rudinál kéthetezek, Persze csak ha az irányítóval meg tudod beszélni, de lehet keresni is. Remélem segítettem valamit. Esetleg belföldezhetsz, az egyhetes munka, de a pénz sem annyi! Üdv!
|
|
|
Válasz: Munka ! 11 éve, 11 hónapja #69
szia,hol dolgoztál?
|
|
|
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.50 másodperc